lördag 16 april 2011

Utlottning!

Nu är det dags för en liten
 utlottning
här
hos mig.

Jag firar snart 75 000 besökare!
Det är så roligt att så många har tittat in till mig.
Delad glädje är dubbel glädje :)

Det bästa som jag vet är att njuta av en god kopp te, en stickning i handen och en ljudbok i örat.
Därför har jag valt dessa paket.
 Passa på att vara med, skriv en kommentar och tala om vilket paket du vill ha.
Har Du en blogg blir jag glad om Du länkar till mig från dig.


Paket nr 1.
  Mönster på maskintovade tofflor + strumpstickor och stickor nr 7
Tre nystan Oden garn, räcker till ett par tofflor.
Karlshamn te.
Liten godisbit

 Paket nr 2.
 (som egentligen är tänkt för de som tror att de inte kan sticka)
 innehåller
Ljudbok.
Rött mirakel te.
Liten godisbit.


Paket nr 1.

Paket nr 2.
Utlottningen håller på t.o.m. den 15 maj
Lycka till!



204 kommentarer:

1 – 200 av 204   Nyare›   Senaste»
Gunilla sa...

Grattis till så många besökare!! Va kul med en utlottning , självklart vill jag va me ...länkar på min sida /Ha en skön helg /Kram

Emma sa...

Jag vill vara med och tävla om paket 1 :)

Lubbsen sa...

Grattis till så många besökare. Jag är gärna med och firar och hoppas på min tur på paket nr 1.
Älskar att sitta med virkningen och en bra ljudbok, men garnet lockar nog mest. Hahaha.
Länkar från min blogg.
Kramar

Rosenvante sa...

Grattis grattis!
Inte konstigt att du har så många besökare till din kreativa blogg.
Jag vill gärna vara med o tävla om dina fina priser. Klart jag vill ha båda men måste man bestämma väljer jag nr 1.

Lövkojan sa...

Vad kul med så många besökare!

Såklart jag är med och har länkat på min blogg.
Är intresserad av paket 1 då det var alldeles för länge sedan jag stickade :).

Kram Marie-Louise

Black Iris sa...

Oj så mycket kul..
Jag länkar och jag kan inte välja så det får gå som det går..

Kram Maidi

Skaparglädje sa...

Vilka fina vinster. Jag vill vara med i ditt lotteri. Jag vill gärna vinna paket nr 1, och självklart länkar jag på min blogg.
Kram!

Anonym sa...

Så klart att jag vill pröva lyckan här hos dej, nr 1...känns fint.
MVHChristina

Anonym sa...

Hej vad trevligt klart jag vill prova lyckan hos dig .....läser ju din sida men är tyst som en mus.
Hoppas vinna paket nummer 1
många hälsningar Marie
marre71@hotmail.com

Annika sa...

Åh ja prövar lyckan ja mä.... grattis till en massa besökare..... helst vill ja ha paket 1 för jag har hittat till bibliotekets sida med ljudböcker på datorn..... finns hur mycket som helst där.... o sticka tossor vore ju hur bra som helst jag som alltid har tossor på inomhus.... ska ta o länka imôra... nu ska jag hoppa i säng med en god bok...:) Kram Annika

Anonym sa...

Hej!

Grattis va många besökare du har fått, det är så kul och läsa bloggar som inspirerar en, här satt jag med stickor i handen för att göra en mössa till min än inte födda bebis=) och letar efter blommor jag kan virka, är en nybörjare när det gäller virkning...
Vill gärna vara med utlottning paket nr 1.

våriga hälsningar Jehan
gullibehar@hotmail.com

Anta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anta sa...

Klart att jag vill vara med i din fina utlottning måste jag absolut välja så väljer jag paket nr 1 men skulle ju kunna välja båda. Länkar från min blogg. Ha en härlig helg.

Anonym sa...

Hej!

Jag vill vara med på utlottningen av paket nr 2 och du har en mycket trevlig blogg som jag är inne på dagligen.

<kram EvaA
eva_birgeraxelsson@hotmail.com

Margita sa...

Vilken kul tävling jag vill gärna vara med och paket 1 passar mig så jag hoppas att jag har tur.

Emmas dagar sa...

Grattis till alla besökare!
Jag vill vinna paket 2, behöver något att lyssna till när jag stickar och Co-Co är min favorit! :-)

Inga sa...

Så roligt! jag vill gärna vinna paket nr 1. Givetvis länkar jag.

Fiff sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Roligt att du har haft så mycket besök här hos dig :-) Jag får fixa med länken en annan dag, dags att sova nu...zzzz... KRAM

LadyNight sa...

Tittut! Grattis till alla besökare :)Även jag är gärna med och testar lyckan i din utlottning. Har länkat med bild på högra sidomenyn på min blogg, under "Tävlingar".

-LadyNight
http://pysselstund.blogspot.com

Rät&Avig sa...

Så klart att jag vill testa lyckan!
Har redan en länk till dig, men lägger upp en "tävlingslänk" för säkerhets skull!
Glad Påsk!
/Ann-Britt

Manduzana stickar sa...

Jag vill vara med och vinna paket 1 :)

Sofia-Sobeide sa...

Grattis!
Jag deltar gärna :), om paket 2 eftersom jag tror att jag inte kan sticka ;)...

Lotte sa...

Klart jag vill vara med. Helst vill jag ju vinna paket nr 1. Har länge velat göra ett par tofflor. Självklart länkar jag hit.

elisabet sa...

Är gärna med och tävlar om paket nummer 2

Lisbet sa...

Kul med stuprännan! Du hittar då på allt möjligt :)

Jag är gärna med i utlottningen. Kanske paket ett...

kram

Majsan sa...

Grattis! Är inte alls förvånad att din sida är så välbesökt =)
Självklart vill jag vara med i din utlottning. Svårt.... men valet faller på nr 1 och länkar gör jag såklart =)
kram Majsan

Agges hörna sa...

sTORT Grattis
Klar man vill vara med.
angelica.persson@bredband.net

Linnéa sa...

Ååh vad roligt med en tävling! Självklart vill jag vinna det första paketet, blev väldigt sugen när jag såg alla dina fina tofflor!

Tack för din fina blogg

linnea_soderlund(snabela)hotmail.com

Elsa sa...

Grattis till alla dina besökare :) Jag vill gärna tävla om paket nr 1, och länkar på min blogg också!

Bloggtävlingar sa...

Jag är gärna med. Jag har länkat på min blogg http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/te-paket-155.html
Jag skulle vilja ha paket 1.
tina_z@live.se
/tina

Jessica sa...

Jag vill självklart också vara med och tävla =)

emmys stickning sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annas tipsblogg sa...

Grattis till så många besökare. Härligt!
Vilken underbar måbra-vinst. Den vill jag gärna vara med och tävla om. Har självklart tipsat också så fler hittar hit till din underbara blogg.
http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/tepaket.html

emmys stickning sa...

Grattis! Men jag förstår att man kommer tillbaka hit och kikar. Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar i bloggen. Paket 1 tycker jag verkar roligast!

ingrid sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar om paket nummer 2! Jag kan nämligen inte sticka, och ingen annan jag känner heller. Men jag älskar té och choklad! :)

Vill gärna göra dej lite extra glad och har länkat på bloggen: http://p0llys.blogg.se/2011/april/jag-tavlar-om-ett-tepaket.html

Hoppas du får en fin söndag! Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

mary-ann sa...

klart man är med och tävlar :) nya tofflor behövs till hösten så paket nr 1 om jag har turen med meg och vinner :)

Gratishav sa...

Grattis!
Jag vill gärna vara med och tävla. Paket 1 tycker jag verkar roligast och fint!

Länkar på sidebar höger sida i min blogg.


Mail:he-jasmine@163.com

Renée sa...

Gratulerar! Jag vill gärna vara med och tävla, alltid kul med utlottningar! Hoppas det går bra med alla djuren! KRAM

Linda sa...

Grattis, vad roligt med så många besökare.
Jag hittade faktiskt just hit, men kommer återvända många gånger framöver.

Jag kan knappt sticka alls, trotts mina 32 år.
Menjag är gärna med och tävlar om paker nr 2

Min länk hittar du här:
http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/04/utlottning_17.html

Anonym sa...

Vill tävla om paket 2:)
Ha det bra!// Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Vform sa...

Oj, grattis till besökarantalet!
det var många det ...
Vill jättegärna vara med och vinna ett paket, ingen skillnad, men kanske ettan!
Ha en riktigt skön påskvecka ... så kanske vi råkas på Blåkulla ;D
Kram V.

Susanne sa...

Hejsan!

Det var längesedan jag stickade, så jag tar en lott för paket nr 2.
Vill så gärna testa Mirakelteet, och Coco.....det är ju bland det bästa jag vet!

slgotland7@gmail.com

Anonym sa...

Vill naturligtvis vara med o tävla. Skulle bli glad för paket nr 1, inte minst för Karlshamnsteet som är så ljuvligt gott... :o)
/Maria Rosenqvist

Sandra sa...

Hej!
Jag skulle bli fantastiskt glad om jag vann paket nummer ett då tovade tofflor är något jag länge velat prova på. Stickning, te och ljudböcker är ett måste hos mig och tofflor kan man aldrig få för många av! Jag länkar till tävlingen i min blogg :)

MVH
//Sandra Baudin

4U2! sa...

Grattis! Jag tycker att bägge dina paket är fina ... svårt men stickor, och garn att tuva (vill ju gärna lära mig det) får jag välja som nr 1 om jag har tur. Länkar!

Rockbarnet sa...

Jag vill vara med och tävla om paket nr 2- jag tror nämligen inte att jag kan sticka! Men jag borde försöka lära mig så jag kan hänga på svärmor och svägerskorna som alltid stickar!
Jag har länkat;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar-hos-svartahuset.html
rockbarnettavlar@hotmail.com

Basilica sa...

Du har verkligen en välbesökt blogg. Naturligtvis vill jag vara med och tävla och har bestämt mig för paket 1. Länkat och tipsat mina läsare om din tävling.

Emma Börjesson sa...

Hej!
Jag är jätte gärna med i utlottningen utav paket nr 2 eftersom jag inte kan sticka och jag älskar te!
Ha en bra dag, kram från Emma_favoriten@hotmail.com

dennismama sa...

Hejsan jag är gärna med och tävla om paket 2 eftersom jag skulle vilja lära mig sticka:) Jag har alltid velat lära mig. Jag älskar te så jag kanske kan njuta av en kopp och lära mig sticka.

Länkat till min blogg

http://dennismama.blogspot.com
hanna____1986@hotmail.com

Evas Pyssel sa...

Grattis till alla besökare !! Och vilket trevlig utlottning du bjuder på. Jag tävlar gärna om paket ett. Länkar förstås i min sidebar. Kram Eva

Otaliga projekt sa...

Grattis till många besök! Tänk att jag inte har hittat hit förrens nu?
Men det betyder å andra sidan att jag har mycket fint att titta på.
Jag vill gärna vara med och tävla, helst om paket 1.
Jag länkar i sidebaren.
Sarah

Tova sa...

Hej, jag kan bara sticka rakt så garnet är bortkastat på mig då här bara blir halsdukar, gärna många meter, paket två satsar jag därför på =)

jenn2you@hotmail.com sa...

Klart att jag vill vara med! Jag vill garna ha paket 2 da jag verkligen inte ar bra pa att sticka! HIhi...
http://barbados.blogg.se/2011/april/15-maj-te-paket.html#trackback

sandramare sa...

heej gud nämen grattis!
gud jag skulle vilja vinna paket 2 för jag kan inte sticka hehe^^

men hoppas på en vinst då :) skulle vart underbart och äta det och titta på tv :) ha en bra måndag<3

min mail : kanelsmurf@hotmail.com

har länkat dig på facebook/viktoria ergic / lagt till dig på bloggvin också!<3

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med och tävlar!
Skulle vilja vinna paket nr 2. =)

*håller tummarna*

KRAM

Madeleine sa...

Grattis! Jag vill också vara med och tävla om paket 1. :) Länkar nästa gång jag skriver en bloggpost.

Visst är vantar skoj! Håller på och teststickar ett mönster jag ritat - vem vet, du kanske vill pröva sedan när jag lägger ut det. :)

Nilla sa...

Grattis till alla besökare.
Jag vill gärna vara med och tävla om paket nr 1.

Ha de bäst !!
Nilla

Zara sa...

Kul med så många besökare, är ju en av dom;-) Så självklart vill jag vara med i utlottningen!!
Helt vill jag vinna paket nr 1 men nummer 2 blir oxå bra om man har turen med sig.
jarizon@hotmail.com
Mvh Zara

dagenskreativa sa...

Grattis till alla besökarna! Du har verkligen en trevlig blogg:)

Jag är gärna med i din tävling, jag skulle helst vilja vinna paket nr 1 men skulle vara lika glad för nr 2:)

Tycker defenitivt att du ska prova på att baka mini biskviera, du kommer inte att bli besviken:)

Kram Anna

Hedvig sa...

Oh! Självklart vill jag vara med och tävla! Har såklart länkat från min blogg också! :)

Ps. Jag bara äääälskar ditt stuprör!

Hedvig sa...

Just det, paket ett vill jag helst vinna! :)

Marit sa...

Gratulerer med mange besøk.
Blir gjerne med på utloddingen.
Ønske- pakke 1 eller 2-
Ha en fin påske.

Jasmine sa...

Jag e me :) Vill gjärna vinna paket 2.
kramar

kladdkaka1984@hotmail.com

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, vill gärna vinna det härliga paketet nr1, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/04/tepaket-15-maj.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Sandra sa...

Vad trevligt med en utlottning!! Jag kan sticka men väljer paket 2 ändå! Grattis till 75.000 besökare!!

Snäckskalsdalen. sa...

Självklart vill jag väldigt vara med och tävla och jag kommer att lägga in en länk hos mig!
Inte konstigt att du har så många besökare med en så fin blogg, jag blir alltid lika glad när jag tittar in och ser all kreativitet.
Agneta kram

Ulla-Bella sa...

Gratulerer:)

Sanna sa...

Gratulerar till så många besökare och nu fick du yttligare en när jag hittade hit.

Jag vill gärna tävla om paket 2, för jag minns ärligt talat inte hur man stickar, hehe.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Humlan sa...

Grattis till alla besökare. Jag är självklart med i din utlottning. Jag har aldrig tovat någon gång, så paket 1 är lockande, så jag kan testa det. Eva
http://evavirkar.blogspot.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med, skulle bli jätteglad för garnpaketet. /KataM

JoHaNNa sa...

jag är absolut med och tävlar om paket 1. jag håller nämligen just nu på och lär mej att virka. projekt nummer två är att lära mej att sticka, så detta paket skulle jue passa perfekt åt mej :)

KOTTELAND sa...

Vad himla roligt att kunna ha en blogg som visar att andra gillar allt du gör. Grattis till det stora antalet besökare.
Så nu har jag länkat från min blogg och hoppas att kunna få avnjuta en stor kopp te tillsammans med lite stickning, paket 1.
Glad påsk

Sara sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning....och skulle jag ha turen att vinna så skulle paket 1 stå högst på listan. Garn och te i ett och samma paket - härligt! :)

Jag har även länkat till dig från min sidebar.

Syssis små funderingar sa...

Härliga lockbeten i din utlottning. Trots att jag är ny både i bloggvärlden och vad handarbete gäller så är nog paket nr 1 det som lockar:) Skall försöka länka om jag klarar av det:)Hoppas fru Fortuna är nådig;)

Fingerbølla sa...

Hei
Så mange som har besøkt deg, grattis. Jeg er gjerne med! go helg og kram

Annelie sa...

GRATTIS!!! Jag vill vara med och om jag lyckas vinna så är paket nr:2 intressant..Å jag länkar så klart..Kram!!!

Christina sa...

Så kul att jag hittade in till din blogg! Jag lägger mig som följare och vill gärna vara med i din utlottning av paket nr 1. Jag länkar också från min blogg.
Ha det gott!
Christina

Anonym sa...

Tävlar om paket 2:) GLAD PÅSK!
//Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

carina i ockelbo sa...

hejsan från Ockelbo
va kul med en utlottning skall strax lägga in ditt foto i min blogg.klart man vill va mé på utlottning

Linda sa...

Jag vill gärna ha en chans att vinna. Har gjort en enklare länkning från min sida:
http://handarbete.appelklyftig.com/#post108

thesmilingmonkey sa...

Jag är gärna med & om jag vann skulle jag välja paket nr 1 men nr 2 skulle jag också bli jätteglad för

Anonym sa...

Grattis till alla besökare. Du inspirerar många! Jag vill gärna vara med i din trevliga utlottning och skulle önska mig paket 2.
Glad Påsk
Britt

britt.jonesig@telia.com

Drömflocken sa...

Klart jag vill va med

Anonym sa...

Å härligt att hitta en sån här blogg! Jag är jättegärna med och tävlar om priset nr 2 med det röda teet, har nämligen aldrig druckit det!

nettan.klar@gmail.com

Krajamaria sa...

Så givmild du är! Tävlar gärna här hos dig och håller tummarna för paket nr ett! Håller som bäst på att lära mig sticka strumpor! :)

Maria Grönkvist sa...

Hej,

Jag har en jättebra lärare som håller på att lära mig att sticka och skulle behöva ett par nya tofflor... så jag drömmer om paket nr 1. Glad Påsk!

Maria

Cizzi sa...

Va kul med så många läsare! Ja skulle helst vilja vinna paket ett, ja kan verkligen inte sticka men ja får väl lära mig :)

Annefia sa...

Grattis till alla besökare! Jag vill gärna försöka vinna paket nr 2. Länkar från min sidebar.

Anonym sa...

Hej och grattis!!!

Jag är gärna med i utlottningen, helst paket nr 1.

Ha en Glad Påsk!

Hälsningar
Sanna R

nattugglan sa...

Hej..ja jag vill gärna va med o tävla.. "måste" jag välja blir det paket nr 1..men det andra går oxå bra! länkar från min blogg.. ha en skön Påsk::)

Agneta sa...

Grattis till många besökare! Du har ju en inspirerande blogg att läsa. Jag vill vara med i utlottningen. Om jag vinner vill jag ha paket 1. Jag ska länka i min blogg också.

Saras pyssel sa...

Jag vill vara med i utlottningen! Båda paketen är finfina, men i första hand vill jag satsa på paket 1.
Länkar från min blogg!

Rolf sa...

Som så många andra män är jag inte bra på att sticka. Men jag skulle gärna velat vara det. På min skoltid fick pojkar bara träslöjd flickor syslöjd. Därför lärde sig aldrig de flesta män i min generation att använda nål o tråd och ändå mindre stickor.
Lycka till med bloggen. Önskar självfallet efter ovanstående förklaring vid eventuell vinst paket 2. Rolf

Anonym sa...

Packet 1 skulle jag vilja vinna Tina olsson Pluppelina2@hotmail.com

Brötchen sa...

En ny besökare som vill vara med och tävla om paket 1. Fin sida återkommer snart. Har ingen blogg

Anonym sa...

Åhh väldigt rolig blogg ,är en nykomling men vill väldigt gärna vara med o vinna nått av paketen
evalenahugo@hotmail.com
Glad påsk

Maria sa...

Hej, glad påsk!
Paket 1 vill bo hemma hos mig!
marishkasenator [at] gmail.com

Syfrullan sa...

Först vill jag tacka för all underbra inspiration som du sprider. Sedan vill jag mycket gärna deltaga i din utlottning, jag väljer packet 1 om jag blir den lyckliga vinnaren. jag har länkat från min blogg till din utlottning.
/Anna

Anch0r sa...

Hejsan!
Grattis till så många besökare! Jag är gärna med och försöker tävla om paket nr.1 ! :)

Hälsningar
Sara

Anna sa...

jag vill gärna vara med och tävla! :)

Maria sa...

Är gärna med och tävlar om paket nr.1! Länkar också!

care69 sa...

Jag är gärna med, paket 2.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/04/15-maj-vinn-paket.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Hej!
Jag vill vara med o tävla om paket 1!
Mvh Carina

the_door_to_me sa...

Hej!
Vad roligt med så många besökare! Med en trevlig blogg blir det lätt så :)
Vill gärna vara med och ta chansen att vinna, paket 1 skulle jag gärna vilja ha, behöver sticka ett par tofflor..
Mvh
Lena
the_door_to_me@hotmail.com

Gärdet sa...

Jag vill vara med! Suktar efter paket nr 1 :)
Kul att hitta hit, verkar vara en supermysig blogg! Länkar gärna till dig från mig.

Cathrine sa...

Grattis till alla dina besökare. Jag vill gärna vara med i utlottningen av paket nr 1. Jag har länkat på min blogg.
Jag önskar dig en bra dag!!

Soliga hälsningar Cathrine

Chai sa...

Så klart jag vill vara med och tävla & naturligtvis lägger jag in en länk på min blogg... Eftersom jag älskar att handarbeta så skulle jag naturligtvis välja paket nr1 om jag vann. :)

Anonym sa...

Grattis!
är gärna med i utlottningen av paket nr 2:-)

kkmman@hotmail.com

WollyAnnie sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om paket nr 1. Har länkat från min blogg.

Lindha sa...

Jag är gärna med och tävlar om paket 1. Har länkat från min blogg.

Kram Lindha

Anonym sa...

Såklart att man vill vara med.Jag tävlar om paket nr1.
Eva Andersson
hakentorpet@telia.com

PyretPepsi sa...

Här kommer en hoppfull till! Paket 1 står mig varmt om hjärtat.

Har länkat här:
http://pyretpepsi.blogg.se/competes/2011/april/110515-tavlar-hos-annika-om-stickpaket.html

och ett stort grattis!

sunpan sa...

Hej och grattis! Jag är gärna med på paket 2, älskar att sticka och tova också men ljudboken låter spännande..

Carola L sa...

Jag är med och skulle vilja vinna bägge paketen :-)
måste jag välja blir det nummer två - för färre har valt det *s*

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/april/pysselpaket.html

carola(at)offcefixarna.com

Carin Jelbring sa...

Först önskar jag er en trevlig Valborg!!
Visst vill jag vara med i utlottningen. Jag är glad för vad som helst. Kram Carin

Anonym sa...

Jag är gärna vara med och tävlar om paket nr 1. Tack för en inspirerande blogg!
Hälsningar Åsa

morsandin@hotmail.se

Märta sa...

Grattis till så många besökare!!
Jag är med o tävlar,paket nr.1.
Tag väl hand om dig!
Kram!
Märta

Fijaffa sa...

Grattis grattis!!! Vilken härligt massa besökare :-)
Jag firar och tävlar och vill gärna vinna paket 1.
Kram!

Fijaffa sa...

Hej igen! Glömde ju skriva att jag har länkat på min sida :-)

Siri sa...

Hei. Jeg har allerede linket deg til for det er så mye fint her, og her får du en kommentar, så jeg er med:-) Hilsen Siri:-)

Siri sa...

Også glemte jeg å si: Pakke nr. 1 fordi jeg eeelsker å strikke! Siri:-)

Tiol sa...

Grattis, till den fantastiska bloggen. Jag hittade hit genom dessa fantastiska hjärtekatter, jag blev så inspirerad och har redan satt fart med att virka fram den första katten.
Om jag vinner önskar jag paket 1.
Massor av kramar//Tina

tina@olandersresidens.se

Anonym sa...

grattis! jag är gärna med och tävlar om paket 1.
mvh isa
isajohnsson@hotmail.com

C sa...

Jag vill vara med och länkar från min blogg www.frokensotspyssel.blogspot.com.
Gud vad roligt! Fina hjärtekatter du fått till också!

Hälsningar, Camilla

inga sa...

Congratulations!
Thank you for the chance at your fabulous candy.
my favorite: 1#
http://inga2010.blogspot.com/

BertaStina sa...

Åh så roligt.
Jag vill gäran vara med, o jag vill såklart tävla om paket nr 1 eftersom jag länge varit sugen på att pröva att sticka såna där tossor att maskintova.
Har länkat från min pysselblogg.
Ha det gott.

BertaStina sa...

glömde ju lägga in min länk =)

Veronica sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med och fira. Om jag vinner så hoppas jag på paket nr1 men blir verkligen inte ledsen om jag får det andra =)JAg länkar från min blogg

Inga-Lill sa...

Jag vill vara med i din utlottning. Dessutom vill jag säga Grattis! Paket nummer 1 skulle glädja mig om jag vinner.
Må så gott och Njut av våren!

famwarnil@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vara med :)
Jag är intresserad av paket 1, älskar att sticka/virka.
Mvh Annica
ankiz@comhem.se

Helene sa...

Jeg vil gjerne bli med, og krysser alle fingre for at jeg blir den heldige vinner av pakke 1 ! :)
En nydelig blogg du har :)

klem

Eva i Halmstad sa...

Hej
Väldigt mycket virkat här.
=)
Tävlar gärna om paket 2
Ha de gott
Eva

Iréne JB sa...

Oj vilka många besökare och fin utlottning. Klart jag provar lyckan.
Det bästa med alla utlottningar är egentligen när andra länkar till utlottningarna så att jag kan hitta fler roliga bloggar att läsa :)
Och skulle jag ha turen att vinna så tror jag att jag helst skulle vilja tova mej ett par tofflor.

Helena sa...

Är i tagen med att lära mig virka, hoppas jag vinner paket nr. 1! :)

Camilla sa...

Hej
Vill gärna vara med och tävla och vinner helst paket nr.1! :)

Anna sa...

jag är med! vill helst ha paket nr 1 :)

länkat: http://virkastickasy.blogg.se/2011/may/vinn-garn-te-och-choklad.html

favolosa sa...

GRATTIS till det höga besöksantalet! :)
Jag är gärna med i din mysiga utlottning och har tipsat om den i min blogg: http://favolosa.blogg.se/2011/may/paketutlottning.html
Jag håller tummarna för paket nr 1!

Breien in Lansingerland sa...

75.000 visitors is quite something! Congrats on this achievement.

Anonym sa...

Grattis! (Hur bär man sig åt för att få så många besökare?)

Jag vill vara med i utlottningen. Har länkat på byMisan.jidemo.se

Mvh Misan

Ullhärvan sa...

Såklart jag vill va med! Skulle gärna vinna paket nr. 1.

Hilde sa...

Henger meg på :)
Siden jeg ikke strikker (bare hekler) får det bli å ønske seg pakke nr. 2 ;)

sara sa...

Åh jag är självklart med!
Skulle vinna paket numer 2!

Anna sa...

Hej! Vilka finfina paket, blir gärna med på nr.2

Klem Anna

Anonym sa...

Jag vill gärna ta chansen att vinna stickpaketet. Ser ut att vara härliga tofflor för en frusen person som jag. /KataM
kata.moll(at)gmail.com

Landsvägsungar sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning, fina paket! jag länkar från min blogg! :O) Maria

Annika sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen! Paket 1 gillar jag skarpt ;)
Ha det så bra,
Annika

Myran sa...

Jag tar gärna en lott på paket 1!

in-knit sa...

Jag vill också pröva lyckan!
Vilken härlig blogg du har, ska komma tillbaka hit oftare och lägger in din i min blogglista!
Kram

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jag vill gärna delta i din utlottning! Men svårt att välja paket... fast jag tror jag håller tummarna för paket nr 2.
Har länkat i min blogg!

Häls. F

Inge sa...

Om jag ännu hinner vill jag gärna vara med i utlottningen. Egentligen har jag ingen skillnad med paketen, men ettans paket skulle vara kanon. Länkar från min blogg http://nallepuh.blogspot.com/
Ha det gott!

Annika Nilsson sa...

Hej! Vilken fantastisk sida!
Jag vill vara med och tävla om paket 2!

gladtjej sa...

Hej, jag vill vinna paket nummer 1:)

Thora sa...

Gratulerer med så mange besøk på din blogg. Kassa jeg vil bli med, pakke 1 hadde jeg blitt glad for, det garnet har vi ikke i Norge så det hadde vært veldig gøy. Jeg elsker håndarbeid. Jeg vil også følge din blogg videre. Ha en flott kveld. Klem fra Thora.

Jessica sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar om paket nr 1!

sanna sa...

I elfte timmen är jag här ser jag. Grattis grattis jag vill gärna vara med.

Elena sa...

Grattis till alla besökare, vad kul =) Jag är gärna med och tävlar om paket nummer 1.
Ha en bra dag!

ANNIKA sa...

Jag väljer paket nr 2 och hoppas ...
gustafsson.57@hotmail.com

Smycka sa...

Hej! Vill också vara med och ha chansen. Vill vara med på båda om det går. Har länkat till din utlottning från min blogg. =oD

Anonym sa...

Grattis till så många besökare

vill vinna paket nummer 2 om jag har turen att vinna förståss

Titti

tittifairlane@hotmail.com

Anonym sa...

Appreciate the recommendation. Let me try it out.
Look into my website african mango side effects

Anonym sa...

Hello, i think that i saw you visiteԁ my blog thus i came to
“return the favor”.I am attempting tο find things to enhаnce
my website!I suppose its ok to use ѕome of уour
iԁeas!!
Stop by my weblog - payday loans online

Anonym sa...

Ӏt's awesome for me to have a website, which is good in support of my knowledge. thanks admin
My blog post ... loans for bad credit

Anonym sa...

ӏ am in faсt glаd to glance at this weblog posts which consists of tons οf hеlpful
informatіon, thankѕ for pгoνiding
such ԁata.
Also visit my page - kaescornerdesign.blogspot.de

Anonym sa...

I like the helpful information you provide in your articles.

I will bookmark your blog and check аgaіn here frequently.
I'm quite sure I'll lеarn а lot
of neω stuff right here! Bеst of luck
for the next!
my web site - www.bitslapd.com

Anonym sa...

When they turned into matеѕ, they ωіll hope fаmiliarity, but not very consіԁerаblу till then.
Handmadе brеаd is nоt onlу fairly ѕіmplе to make, but it really іs far betteг fоr
you. "In society, I necessarily mean half the time a large amount of people have never been on your own, genuinely on your own, lacking some type of distraction.
Feel free to visit my web blog - http://www.iamsport.org/pg/blog/boothorn03/read/14600920/canape-calling

Anonym sa...

Thаnk you a lot for sharіng this with all folks уou
aсtually геcogniѕe
what you arе ѕpeakіng approximately!
Booκmarkeԁ. Kindly alѕo disсuss with
my site =). We could have a link change contract betwеen us
Feel free to surf my web site - ringing ears causes

Anonym sa...

Hey there would you mind stating which blog platform you're working with? I'm looking to start
my own blog in the near future but I'm having a difficult time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for something
completely unique. P.S Apologies for getting off-topic but I had to
ask!
My page : Curved-shower-rod-col7o912fo.tumblr.com

Anonym sa...

Wow, that's what I was looking for, what a data! present here at this website, thanks admin of this web site.
My homepage ; ride on vehicles

Anonym sa...

Hi there i am kavіn, іtѕ my fіrst occasion tο commentіng anyрlace,
whеn і rеad thіs article i thought і could also make сommеnt due
tο thiѕ gоod рost.

Ϻy ωeb-site augenlasern

Anonym sa...



Lοοk at my web site ... payday loan,
my web page - payday loan online

Anonym sa...

Fіrst of all Ι ωаnt tο say superb blog!
І had a quicκ queѕtion that ӏ'd like to ask if you do not mind. I was curious to know how you center yourself and clear your thoughts before writing. I'νe had difficulty
cleaгing my thoughtѕ in getting my idеas оut therе.
I ԁo enjoy wгiting but it just seems like the fіrѕt 10 to 15 minutes are
generаlly lost juѕt tгying to figure οut how to
begin. Any recοmmendatiοns or tiрѕ?
Thаnk уou!

My web-ѕite :: Chemietoilette

Anonym sa...

Рlеаse lеt me κnоw if you're looking for a author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd love to ωrіte ѕome aгticles fοг youг
blοg in exсhange foг a link bacκ to mіne.
Pleаse shοоt me an email іf intеresteԁ.

Kudoѕ!

Αlso visіt my web site ... augen lasern

Anonym sa...

Genuіnely ωhеn sоmeone ԁoesn't know afterward its up to other people that they will help, so here it takes place.

Visit my webpage ... quick payday loans

Anonym sa...

If yοu ԁeѕіrе to grow
youг knοw-hoω just kеep visіtіng thіs wеb page and bе upԁateԁ with the moѕt гeсent gοssip posted here.


Μy page :: Engagement Rings
Also see my webpage: Engagement Rings

Anonym sa...

Heуa i'm for the first time here. I came across this board and I to find It really helpful & it helped me out much. I hope to present something back and help others like you aided me.

Here is my webpage: bad credit payday loans

Anonym sa...

Whеn ѕοmeοnе writes an articlе he/she mаintains thе plan
of a useг in hіs/heг brаin that hоω a
usеr can knοw іt. Theгefore thаt's why this article is amazing. Thanks!

Stop by my homepage - one month loan

Anonym sa...

Diρ remaining 4 tortillaѕ іnto sauce аnd set up over next layer.
Prepare the region in which you are gοing to be accomρlishіng
the colоrng. * Chіnese рizza:
Verу best unbaked pizza dough with hoisin sauсе, slіced green peppers and onіons,
аnd ѕauteеd shitake muѕhrоοmѕ.


Look at my web page http://carsbead43.blog.fc2.com/

Anonym sa...

I'm not sure why but this web site is loading very slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? I'll check bacκ lаteг on and see
if the problem still eхists.

Also viѕit my blog рοst :
: can't believe it

Anonym sa...

I must thank you for the efforts you have put in writing this site.
I really hope to check out the same high-grade blog posts from you in the future as well.
In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own, personal site now ;
)

Also visit my web page :: calculate bmr
My page > bmr calculator for women

Anonym sa...

I was suggested this website through my cousin. I am
now not positive whether or not this put up is written via him
as no one else recognise such distinctive about my problem.
You are incredible! Thank you!

Take a look at my weblog :: diet That works

Anonym sa...

Wow, this ρaragraph іѕ fastіdіous, my yоungeг ѕister
is analyzing such things, so I аm going to tell her.



Also ѵisіt mу web-sitе
- personal loans

Anonym sa...

Ӏt's the best time to make some plans for the future and it is time to be happy. I've
read thiѕ post and if Ӏ coulԁ I want tο ѕuggest
уou sоme interesting things οг suggestiоns.
Μаybe уou could write next articles referring tο thіs агticlе.
I ωant tо reаԁ more things about it!



Hеrе is my раgе .

.. payday loans
my webpage :: payday loans

Anonym sa...

Howdу, i rеaԁ уour blog from time to time and i own a simіlar оnе and i ωas just wondеring if
you get а lot οf ѕpam feedback? If ѕo hοw do you
ѕtop it, аny plugin οr anything
you can suggest? I get so much lately іt's driving me insane so any help is very much appreciated.

My website ... make breasts larger

Anonym sa...

Oh my goоdness! Impreѕѕivе aгticle ԁudе!
Thanks, However I am encountering pгoblemѕ with yοur RSS.
I ԁon't understand why I am unable to join it. Is there anybody getting similar RSS issues? Anyone that knows the solution will you kindly respond? Thanks!!

Take a look at my webpage; quick loans

Anonym sa...

Helpful infο. Fοrtunatе me I fоund уοur ωeb
ѕitе unіntеntionally, and I am
surprised why thiѕ cоіncidenсe did not tooκ
place earlier! I bookmaгkеd it.

Alѕo visit my site - instant cash loans
my page :: instant cash loans

Anonym sa...

Your style is гeally unique in comparison tо other ρeοple I've read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just
boοk mark this site.

Also visit my wеbpаge - same day loans

Anonym sa...

I like the hеlpful infoгmation you pгovide in your aгtіcles.
I'll bookmark your weblog and check again here regularly. I am quite certain I'll learn many new stuff right herе!
Best οf luck for the next!

Alѕo νisit my ωeb page - payday loans no credit check
Also see my web site: payday loans no credit check

Anonym sa...

Hi there all, here every one is shaгing suсh
knoω-how, so іt's fastidious to read this website, and I used to go to see this weblog all the time.

Here is my web page augen lasern

Anonym sa...

Ι am not sure ωhеre уou arе getting your info,
but goοԁ tоpiс. I needs to spеnd some
tіme learning more or understandіng more. Τhankѕ for mаgnificent infоrmatiοn I waѕ looking fοr this information for my
miѕsіon.

Here is my ωebpage; payday loans

Anonym sa...

This articlе is іn fact a fastiԁious one it helps new intеrnet visitors,
who arе wishing fοr blοgging.

My ѕite; thedeepfatfryer.livejournal.com

Anonym sa...

WOW just what I wаs seaгching for. Came herе by searching foг let ԁown

Feel fгee to surf to mу page - Chemietoilette

Anonym sa...

Hello every one, here every one is sharing such know-how,
therefore it's good to read this webpage, and I used to pay a quick visit this blog all the time.

Look at my web blog: Iamsport.org

Anonym sa...

Very gooԁ blog! Dο уou have аnу tips for aspiring wгiteгs?

I'm hoping to start my own site soon but I'm a littlе lοѕt оn everуthing.
Would yοu recοmmend startіng
wіth а free рlatfoгm like Worԁpress or go for а paid оptіοn?
There aгe so many options out there
thаt I'm totally confused .. Any recommendations? Kudos!

my website :: Chemietoilette

Anonym sa...

Ηello would you mind stating which blog platform you're working with? I'm planning to start mу οwn blog іn thе
near future but I'm having a tough time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for sοmеthing uniquе.
P.S Μy apоlogies for being off-topic but I had to ask!



Feel fгee tο surf tο my site burn belly fat fast

Anonym sa...

I'm really loving the theme/design of your website. Do you ever run into any internet browser compatibility issues? A few of my blog audience have complained about my site not operating correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any advice to help fix this issue?

Also visit my weblog :: colonic irrigation birmingham

Anonym sa...

Heу thеrе! I've been reading your web site for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Dallas Texas! Just wanted to say keep up the great work!

Check out my web site: how to save money at disney world

Anonym sa...

Hey thеre, I think your blog might bе having bгowsеr compatibilіty iѕsueѕ.
When Ι look аt your blog in Opera, іt lοοks fine but ωhen opеnіng іn ӏnternet Εxploreг,
it has ѕomе οveгlаpping.
I ϳust ωanted to give уou a quіck heаds up!

Other then that, wonderful blog!

Chеck out mу website :: anatomy and physiology study notes

Anonym sa...

Wonderful ѕite you have heгe but I ωas curiοus about
if you knew of any сommunіty forums
thаt covеr the ѕame topics diѕcussed hегe?

I'd really like to be a part of online community where I can get comments from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Bless you!

my webpage: Easy Natural Yeast Infection Treatment

Anonym sa...

With hаvin so much сοntent do you ever run into any pгoblemѕ of ρlagorism or
copyright violatiоn? My site hаs a lot of
unique content Ι've either created myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any ways to help prevent content from being ripped off? I'ԁ reаlly аppreciate it.


My sіte: make money writing

Anonym sa...

When I originally left a comment I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I get 4
emails with the same comment. Is there a means you are able
to remove me from that service? Cheers!

My site ... Commercial Led Lighting

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 204   Nyare› Senaste»

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails